2008/06/04

十大港鐵惡人

排名不分先後︰

1. 橫衝直撞人

拜託,擺明見到車門已經關緊、擺明見到裡面嘅人已經逼到不似人形,而閣下亦非趙飛燕能跳掌上舞的話,拜託不要再在關門時衝入車廂、再凌空跳起、用背脊把所有人向後壓,好嗎?閣下用背脊"得"住全世界,眼不見不代表無問題,你知道後面有多少人因為你圓渾的身材而被擠壓得要命嗎?你知道車門和幕門因為你無法收好凸出的肚腩 /手腳 /手袋皮包而重覆開門關門多少次嗎?

拜託,港鐵在繁忙時間平均1至2 分鐘已有一班車了。

2. 唔睇報紙一陣會死人

Rosie知你關心時事,但當大家都逼到想爆粗嘅時候,請問閣下仲係咪需要揚到份報紙咁大去睇呢?知唔知你份報紙會撩到人又痕又煩呢?知唔知我今日著咗件白色衫,好怕被報紙啲油墨整污糟呢?知唔知如果唔係你堅持要張開份報紙,車廂會多好多位,俾多幾個趕時間返工嘅心急人上車呢?你睇報紙都係想吸收知識啫,麻煩學下點樣做一個有公德心嘅人先。

3. 執輸爭位慘過敗家人

當全世界都要企,突然有位坐的確好吸引。不過只要Rosie 見到你露出貪婪而不顧一切的眼神,其實都已經會識做讓路。你真係無必要起勢批踭、撞開我飛撲埋個位度架噃。坐低咗,仲要嘴藐藐、眼超超,嫌我之前阻住你?你無嘢下化!

4. 粗口人 / 雞蟲人

粗口已經演變成助語詞,無辦法戒得甩?斷估你唔會對住老細 / 女朋友阿爸阿媽 / 見工途中 / 拜年都照講粗口啩,咁麻煩你喺公共車廂都收斂少少。唔係叫你零粗口,但左一句9、右一句7、頭一句兮、尾一句老母,真係好礙耳。係咪最起碼可以細聲少少呢?

另,各位北上尋歡嘅雞蟲們,Rosie 真係無興趣知你琴晚上咗條咩索女 / 索女三圍數字 / 白白淨無性病 / 點樣瞞住老婆上去搞搞震 / 無帶套好鬼爽 / 點樣高潮起伏 / 各自施展渾身解數。呢啲野你留返同骨精強講OK 啦,無必要公諸同好 。車上面仲有好多小朋友,性教育 "笨"唔係咁樣架!

5. 朋友無分彼此人

照顧朋友係好,有福同享更係好到極。但你個 friend 唔等如我個 friend 喎,成排櫈明明只坐得四個人,你硬係要同朋友一齊分享的話,咁麻煩叫佢坐你大脾啦,坐唔落第五個架喇。Rosie 個豪華臀有返咁上下份量,仲要逼埋逼埋讓半邊身位俾你同人有福同享呀?我好難受架!

再者,若然Rosie 唔係慣性低頭睇書,望唔到附近有婆婆公公孕婦傷殘的話,無論Rosie 再衰都一定會讓位嘅。你唔駛起勢推個當事人企係我面前,然後又用言語暗示架喎。同埋,你事後果兩聲「唔該」好假囉!

6. 霸位人

個位係俾人坐,行李麻煩放地下啦。大家都俾咁多錢,點解我要企,而你啲行李可以坐?Rosie 年中都幫人拎起唔少報紙 / 手袋 /行李 /貨,絕對唔想下一個係你,更加唔會俾你啲大模斯樣同眼啤啤凶到囉。

7. 疑似色魔人

作為男人查實有啲蝕底,好容易被當成色魔辦,不過有啲情況真係可以避免。架車咁逼,係咪一定要郁身郁勢呢?對手係咪可以定落嚟,唔好一時摸頭、一時拉衫、一時摷袋、一時整MP3?不如插下袋、捉住扶手,再唔係撬埋都OK 喎。個身亦可以企直少少,唔駛左挨右傍丫。對眼都俾啲面減兩分淫邪啦。雖然男人身材係橫啲,但你老遠都見到我行埋嚟架啦,點解唔可以互相讓一讓,總係鍾意撞埋嚟呢?Rosie 願意相信你係好男人,但麻煩你都 be a gentleman丫!

8. 柱男柱女

扶手係用對手去扶,並唔係用個身去挨。你挨住咗,其他人點樣扶呢?Rosie 扶唔到,結果失平衡跌親,你又會唔會可憐我或者賠醫藥費?咪怪Rosie 起勢鑽隻手入去扶、仲要屈起手指"銳"你!

9. 聲污染人

你可以打機、聽收音機、用MP4 睇戲,Rosie 無權阻止,不過呢個世界有耳筒,駛唔駛我教你用?Rosie 真係唔想聽你睇緊咩戲呀!!!

10. 無聊人

搭車咪搭車囉,你講咁多野為乜?人地衰人地事,唔搞到你就算啦,扮咩正義之士數十大港鐵惡人?話緊你係無聊人呀Rosie!








2 則留言:

匿名 說...

其實Rosie唔係無聊人丫,「十大惡人」當中有幾類的確好乞人憎,好似1、3、6、8、9呢幾種人就令我感受最深。

另,有一類唔可以稱為「惡人」但同樣令我好困擾,就係BB。雖然我明白BB發出噪音無得控制,但我每次聽到坐我前後左右o既BB扯盡喉嚨大哭或者尖叫時,真係覺得十個煩,乜mood都無晒!

Rosie Yip 說...

贊成贊成,我都好憎BB 喊,又或者係D O靚仔走來走去O係度玩,最憎係D 家長完全唔控制下!完全有扯佢埋O黎鬧一身O既衝動,哈哈~~~