2008/06/20

廁所旅行團

Rosie 工作的地點需要與同一層其他公司的人共用廁所。大家都是成年斯文人,共用廁所當然相安無事。不過有一點,Rosie 直到現在仍然不明白。

女性動物上街時喜歡聯群結黨去廁所,大概已不是新鮮事。雖然此行徑非 Rosie 杯茶,但勉強總可以找到理由解釋。範例︰1. 商場/酒樓/餐廳/ K場/酒吧廁所危險污糟,搵個人壯壯膽。 2. 大家飲飽食醉,差唔多時間內急咪一齊去囉。 3. 互相幫忙補妝裝假狗,一陣齊齊覓食。 4. 姊妹突然M 到,先四處張羅M巾,再做背後的女人遮住血染的風采。 5. 講人是非,並幼稚地假設眼中釘或敵派黨員沒有匿藏在其他廁格內 (可惜往往事與願違)。 6. 駛乜咁多理由啫?我地金蘭姊妹嘛,梗係要做孖公仔啦。

Sorry,有少少離題。今次的問題是,為甚麼連在公司也要一起去廁所呢?

Rosie 隔鄰公司正正有兩對連體嬰經常在廁所出雙入對。我說的是每次去廁所都一齊,是每次

多數人花在公司的時間比家裡還多,一個每天也起碼上三、四次的廁所仍算危險,要人陪先敢去?難解。 一起去廁所會特別舒暢乎?不知道。 永遠都會一起內急,然後又可以一起放低手頭工作去廁所?無法想像。 公司有那麼不滯,需要頻頻上廁所盡訴心中情嗎?好可憐。 如果其中一方需要大解,仍然會打孖上嗎?如果因不好意思而獨自上廁所,會惹起「你唔再當我係 friend喇?」的誤會嗎? 如果對方係義氣仔女,照陪可也,大解的一方會有壓力嗎?還是雙方會作事後檢討,恭喜你路路暢通? 如果有朝一日對方請假,局住要自己一個去廁所,會唔會反而去唔出? ...................................... 我知,我知,是我想得太多。

但如果 Rosie 是她們老闆,又該如何解讀這種行徑呢?

這樣的員工太依賴了吧!看來無法獨立處理問題。負責大Porject?No Way。 她們極有可能是公司是非的源頭,先不說經常待在廁所說閒話,如此打孖上,也等如玩小圈子啦! 工作量可能太小,又或者經常無心工作,否則怎可能經常相約去廁所旅行。........真正老闆心態,或許還是要問問 CK 老闆才在行。

或者,Rosie 只是在嫉妒。辦公室內為何找不到一個可以一起上廁所的金蘭姊妹,每天陪我在屎坑說悄悄話?

5 則留言:

risme 說...

hihi...我決定要養牠的時候,外公剛過身了,
而外公愛盆景,其中一種就是茶樹。
hehe, 不介意可看回 ﹣茶樹 • 簡愛 ( 7 )
http://risme.blogspot.com/2007_11_01_archive.html

我這幾天也有看你的blog哩!

risme 說...

by the way...我舊公司的女同事是五個一起去斟水和去廁所,佢地每次都要經過我哋部門,所以一定會知。

都幾有氣勢㗎!hahahaha

Rosie Yip 說...

Risme:
謝謝光臨,我常常以為自己的blog 沒人看、要自言自語呢。很感激你不單看,還給我回應,是一種很大的鼓勵!

茶樹,這名字詩意極了,加上背看的故事,不難想像你有多愛牠。

五個???哈哈哈,肯定係嘈到震天果隻喎?駛唔駛咁齊人呀?你公司成日鬧鬼架?wakakakak

揚眉女子 說...

d 行為好小朋友呀!!!

by the way, 唔洗擔心, 好多人睇你個blog 架.

Rosie Yip 說...

揚眉︰

無錯,我完全覺得佢地影衰咗我地呢班獨立女性呀!見埋佢地o係廁所傾是非同名牌袋果樣,就更加有"車"巴佢o既衝動,哈哈~~~

多謝鼓勵!我會努力寫架喇...不過呢兩日因為新工作有啲心煩..要重整旗鼓